Du, du är alltid suverän.

Jag tänkte idag när jag satt i bilen hem från ett påskfirande hos mormor att fan, nu när man fått hjärtat urslitet och trampat på så finns det ju inte så mycket mer att göra än att skita i att det gör ont och börja leta efter ett lim om åtminstone får hjärtats alla delar att hålla ihop, om så bara för en stund.
Påskfirande hos mormor var det ja, som jag längtat efter så länge. Inte själva påsken kanske, inte godiset, maten eller jesu lidande, utan att hela släkten samlas, umgås och bara... är. För mig finns det inget finare och jag är så tacksam över att jag har så JÄVLA fina människor i mitt liv. Sen att jag har världens underbaraste, gulligate puttinuttigaste (blablabla) kusin gör ju inte det hela sämre, direkt. Och juste, min gammelmormor frågade även om jag opererat brösten. Nja, det hade varit något va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0