En skev lista och Lars Winnerbäck

Vad har du på dig?
Svarta bomullstrosor och ett svart linne.
 
Vad önskar du just nu?
Det vet jag faktiskt inte, tragiskt nog.
 
Vad har du ätit idag?
Frukost: Flingor med mjölk och frysta hallon
Lunch: Pannbiff med potatis
Mellanmål: Frysta hallon med mjölk
Middag: Pasta med tonfisk och hård macka
  
Senaste köp?
Hmm... Entrebiljett till grönalund (Winnerbäcks konsert i måndags)
 
Vad skrattade du senast åt?
Något på twitter förmodar jag
 
Vad grät du senast åt?
I måndags, på konserten.
 
Vilken svordom använder du mest?
Oj, vad svårt. Använder väldigt många, väldigt ofta. 
 
Vem var den senaste som ringde dig?
Ellinor
 
Vem saknar du?
Ingen speciell faktiskt, väldigt skönt!
 
Vem sov du med senast?
Ellinor.
 
Vad läser du just nu?
Ska precis börja med "kungen av portugallien".
 
Senast sedda film?
LOL tror jag.
 
Dina tre senast inkomna sms?
- "Varför sitter du där framme?"
- "HAHAHAHAHA"
- "Ring mig"
 
Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
- "Inte alls oproportionerligt"
 
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Jämförd? Vet inte riktigt...
 
Vad är du rädd för?
Att förlora mig själv igen.
 
Din favoritkaraktär ur en serie?
Chandler i vänner pga är kär i honom.
 
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Ellinor.
 
Vilket språk hade du velat lära dig?
Vill kunna engelska utan några brister.
 
Vad för sorts killar faller du för?
Långhåriga, stora, äldre män med kroppsbehåring och skägg. Haha.
 
Vart vill du åka just nu?
Jag längtar till nästa höst då jag och Ellinor ska till New York.
Det här var det absolut bästa som har hänt mig. Älskade, älskade Lars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0